חזרה

לראשונה מאז הולדתו, מילקי יושק בפלטפורמה חדשה: מילקי Fruit jhjkh

מתוך חדשות ומדיה ,מוצרי חלב, ישראל
31/08/14

ckv ckv ckv המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי – שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה!

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת המעדנים בישראל היא בין הגבוהות בעולם ומילקי כמלך הקטגוריה מחויב להצמחת השוק באמצעות יצירת ערך וחדשנות מלהיבה. לראשונה המותג מותח את "חווית המילקי" (שילוב קלאסי של שוקולד וקצפת) לטעמי פרי חמצמצים עם  הקצפת המפנקת של מילקי. המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה וקצפת.

שיפנבאור-וייס ציינה כי מתוכננות השקות נוספות בסדרה.

מילקי Fruit הינו מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי, שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה. המוצר ישווק בגביע ייחודי. המחיר, ללא שינוי, תואם "מילקי הפוך", "מילקי קל" ו"מילקי EXTRA  קצפת".

השקת הפלטפורמה תלווה בקמפיין טלוויזיה ורדיו, תחת הקונספט "איזה מין פינוק זה בלי הקצפת של מילקי".

דברים שלא ידעת על מילקי שטראוס:

1. מילקי שטראוס הושק על ידי חברת שטראוס בשנת 1979.
2. בשנות ה-80 הושקו רק מילקי וניל ומילקי קפוצ'ינו. כיום למותג מעל 14 פריטים: מילקי שוקולד, וניל, לבן, הפוך, קל, מיני, מילקי טופ, מילקי עדשים, מילקי EXTRA קצפת ומילקי שייק.
3. לתהליך הפיתוח קדם מחקר מקיף בקרב בני נוער ממנו עלה כי הצעירים מעוניינים במעדן עם קצפת.
4. מחקרים מראים כי הקצפת של מילקי שטראוס היא הקצפת האידיאלית לטעמו של הצרכן הישראלי. הצרכן הישראלי מעוניין בכמה שיותר קצפת במוצר.
5. מתכון הקצפת הוא אחד הסודות השמורים ביותר בשטראוס – רק 5 אנשים יודעים את סוד הכנתה.
6. המוצר הנמכר ביותר של מילקי הינו מילקי שוקולד
7. אופן האכילה של המילקי ייחודי לכל צרכן: 53% אוכלים כל שכבה במיוחד, 38% רוצים בכל ביס קצפת, 8% מערבבים…
8. בכל סרטי הפרסום של מילקי שטראוס קיים המוטיב של "הקרב על המילקי". הסרטים הפכו ל"ז'אנר" בפני עצמו ולפופולריים מאד בקרב הצופה הישראלי.
9. 65% ממשקי הבית בישראל, קונים מילקי כל שנה.
10. 544 גרם ממוצע לחודש