תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
חטיפים מלוחים
מזה כעשרים שנה ששטראוס מתמחה בייצור חטיפים מלוחים במגוון טעמים ולכל גיל, אז מה הפלא שאת החטיפים שלנו תוכלו למצוא בכל בית בישראל?

החטיפים שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים. את תפוצ'יפס אנחנו מייצרים מ- 100% תפוחי אדמה טבעיים ואת דוריטוס, צ'יטוס ושוש מגרעיני תירס מובחרים.

למרות הוותק של חברי משפחת המלוחים שלנו, חשוב לנו להמשיך להפתיע ולרגש את קהל הצרכנים שלנו ולכן, כמעט תמיד תוכלו למצוא על המדפים מוצרים חדשים, מהדורות מוגבלות, טעמים נועזים, מבצעים מיוחדים ועוד הפתעות שיבטיחו רגעים של כיף והנאה לכל אחד ואחת, בכל גיל.

את החטיפים המלוחים מייצרת קבוצת שטראוס תוך שיתוף פעולה עם קונצרן המזון פפסיקו תחת החברה "פריטו ליי".

משנת 2010 חטיבת המלוחים משתפת פעולה עם חברת המִחזור הבינלאומית "טרה-סייקל" - ארגון עולמי שעובד עם מותגי-ענק במטרה להעלות מודעות למִחזור מוצרים בלתי מתכלים. במסגרת שיתוף הפעולה, אנו מפעילים ומקדמים תכניות איסוף של שקיות החטיפים המלוחים שלנו, כדי ליצור סביבה נקייה ונעימה יותר.

Sallads01  Sallads03

מותגים

אזורי פעילות

חדשות חטיפים מלוחים

לכל החדשות
חטיבת המלוחים של שטראוס משיקה את סדרת תפוצ
14/01/2014

חטיבת המלוחים של שטראוס משיקה את סדרת תפוצ'יפס XTRA

תפוצ'יפס בחיתוך עמוק פי שניים, קראנצ'י פי שניים וטעים פי שניים, בטעם טבעי או ברביקיו הסדרה החדשה מצטרפת ל-2 הפלטפורמות הקיימות הוותיקות במותג תפוצ'יפס: תפוצ'יפס flat – בפרוסות חלקות בטעם טבעי או שמנת בצל ותפוצ'יפס קראנצ' – פרוסה גלית ומזוגזגת מעט בטעמים טבעי, מקסיקני וגריל. הסדרה החדשה תשווק באריזות בעלות מראה ייחודי  (בצבע שחור) והיא פונה לצעירים בגילאי 15-30. סדרת XTRA  הושקה בשנים האחרונות במדינות רבות בעולם וזכתה להצלחה רבה בקרב צעירים, בעיקר בגלל המראה הייחודי שלה והרגשת השובע שהיא מייצרת הודות לפרוסה העבה. מוצרי הסדרה בטעם טבעי ימכרו באריזת 50 גרם ו- 200 גרם. כמו כן תפוצ'יפס XTRA בטעם ברביקיו יימכר באריזת 50 גרם בלבד כמהדורה מוגבלת. מחיר מוצרי הסדרה - בהתאם למחיר מוצרי תפוצ'י'פס הנהוג כיום. כשרות: בדצ מותג תפוצ'יפס הינו מותג מצליח, אהוב ו-ותיק בישראל, הפונה לכל המשפחה. 1.      תפוצ'יפס קיים בישראל מאז שנות ה 60. 2.      בשקית הכי נמכרת (משקל 50 גרם) יש כ- 2 תפוחי אדמה 3.      תפוצ'יפס אינו מכיל חומרים משמרים. 4.      בתהליך ייצור התפוצ'יפס לא נוגעת יד אדם במוצר באף שלב בייצור. 5.      מרגע הגעת חומר הגלם למפעל ועד לקבלת שקית תפוצ'יפס עוברת רבע שעה בלבד! 6.      תפוצ'יפס מוכר בעולם כמותג Lays – מותג חטיפי הצ'יפס מספר 1 בעולם. 7.      ישנם 6 זנים שונים של תפו"א אשר מגדלים במיוחד עבור עלית מקבוצת שטראוס. 8.      2 מכל 3 משקי בית בישראל קונה תפוצ'יפס. 9.      באנגליה ובארה"ב נהוג לאכול תפוצ'יפס ליד המנה העיקרית. 10.  תפוצ'יפס בטעם טבעי מכיל תפוחי אדמה, שמן מלח ו...זהו.
חוזרים ללימודים וחוזרים לשמור על הסביבה
02/10/2013

חוזרים ללימודים וחוזרים לשמור על הסביבה

מעתה לא מפרידים רק בקבוקים ונייר – אלא גם שקיות חטיפים! פרויקט האיסוף והמחזור של טרהסייקל פועל בארץ עם חברת שטראוס מזה שנתיים, ומציע לבתי ספר ותנועות נוער לאסוף שקיות חטיפים למחזור וגם לצבור כסף לתרומה עבור מאמצי האיסוף שלהם. הסתיימו החגים והגיע הזמן גם לחזור לשגרה. טרהסייקל ושטראוס מזמינות אתכם – בתי הספר ותנועות הנוער – לפעול למען הסביבה, ולמחזר את שקיות החטיפים המשומשות שלכם. עבור כל שקית שתשלחו למחזור, ייצבר כסף בחשבונכם, אותו תוכלו לתרום חזרה לבית הספר, לתנועת הנוער או לכל מלכ"ר לבחירתכם. מיליוני שקיות חטיפים מגיעות לשוק מידי חודש, ומסיימות את חייהן במטמנות הפסולת. טרהסייקל פועלת עם שטראוס, בכדי להעניק לשקיות הללו הזדמנות למחזור חיים נוסף, כך שישמשו חומר גלם לייצור שלל מוצרים, במקום להיזרק כפסולת. • בתי הספר ותנועות הנוער מוזמנים להציב מתקני איסוף שייצרו בעצמם לשקיות החטיפים ולאסוף שקיות חטיפים מכל הסוגים למחזור • המשלוח של הפסולת שנאספה הוא חינמי • כל שקית חטיפים שתיאסף, תזכה את חשבון המשתמש של בית הספר או תנועת הנוער בנקודות טרהסייקל, אותן ניתן לפדות כתרומה לכל מלכ"ר לבחירתם • טרהסייקל ושטראוס משתפות פעולה בישראל מזה כשנתיים ועד כה נאספו כ- 120,000 שקיות חטיפים למחזור, בזכות השתתפותם הפעילה של למעלה מ- 650 נקודות איסוף ברחבי הארץ, בהם כ- 150 בתי-ספר • לו היו השקיות שנאספו בישראל נפרשות זו לצד זו, אורכן היה מגיע לגובהם של 90 מרכזי עזריאלי • טרהסייקל פועלת ב- 24 מדינות ברחבי העולם, ומפעילה תכניות איסוף ומחזור לזרמי פסולת קשים למחזור בתמיכת מותגי ענק, וחברה לשטראוס בישראל לפני כשנתיים בכדי להפעיל תכנית מחזור חדשנית ופורצת דרך, ראשונה מסוגה • www.terracycle.co.il
סדרת חטיפי תפוצ
13/03/2013

סדרת חטיפי תפוצ'יפס עלית מקבוצת שטראוס - מותאמת לרגישים לגלוטן

תפו'ציפס טבעי הותאם לציבור הרגישים לגלוטן לפני כשנתיים. בימים אלה, משלימה חטיבת המלוחים מקבוצת שטראוס סימון של כל סדרת תפוצ'יפס (למעט תפוצ'יפס קידס): "עלול להכיל עד 20ppm גלוטן". סדרת התפוצ'יפס תוצע לצרכן ללא גלוטן כבר מעכשיו – וללא תוספת מחיר, על אף שמוצרים ללא גלוטן נמכרים לרוב בתוספת מחיר.
5 מוצרים של שטראוס זכו בתואר "מוצר השנה":דוריטוס מנופח, דנכול, נישנושי גזר, הקפסולות ושוקולד מוס
04/03/2013

5 מוצרים של שטראוס זכו בתואר "מוצר השנה":דוריטוס מנופח, דנכול, נישנושי גזר, הקפסולות ושוקולד מוס

בטקס "מוצר השנה" שנערך היום, ראשון, חברת שטראוס סיכמה שנה של חדשנות מוצרית עם 5 מוצרים מתוך המגוון שלה שזכו בתואר "מוצר השנה". על המוצרים: דוריטוס - לראשונה, דוריטוס יצא מ"המשולש" הרגיל והשיק משולש תלת מימד, מנופח ואוורירי בגודל ביס עם חוויה קראנצ'ית, מיוחדת וטעימה. דנכול - משקה יוגורט לצריכה יומיומית להורדת כולסטרול LDL בדם, פרי פיתוח מכון המחקר של חברת דנונה העולמית. נשנושי גזר - הלהיט האמריקני גזרי בייבי - גזר טרי ושטוף, שנחתך למקטעים ואז קולף, גולף ושוייף לצורת גזר גמדי. קפסולות לקפה - שטראוס קפה נכנסה השנה לעולם הקפסולות והשיקה קפסולות אספרסו משובח – קפה אספרסו קלוי וטחון לצריכה ביתית, המתאימות לשימוש במכונות מסוג NESPRESSO. שוקולד עלית במילוי מוס - שוקולד חלב במילוי מוס שוקולד חלב, שוקולד מריר במילוי מוס שוקולד מריר ושוקולד חלב במילוי קרם אגוזים. רקע על שטראוס: החברה פעילה במגוון קטגוריות, החל מחלב ומוצריו, דרך סלטים טריים, חטיפים מלוחים, ממתקים, ועד לקפה, מים ועוד. 26 מותגי החברה בכל קטגוריות הליבה שלה הם בעלי מעמד מוביל בשוק המזון בישראל, וכוללים רבים מהמוצרים האהובים, המועדפים והנוסטלגיים של הצרכנים הישראליים.
חווית צפייה טעימה עם "סרט ופופקורן"
31/12/2012

חווית צפייה טעימה עם "סרט ופופקורן"

"פופקורן עלית" מעניק לכם סרט במתנה ב- HOT V.O.D movies על כל קנייה של 2 שקיות פופקורן בטעם טבעי