תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
סלטים
הסלטים המוכנים של שטראוס מתחילים את דרכם אצל חקלאים ומגדלים שנבחרו בקפידה, שמכירים את האדמה, את הזרעים ואת השתילים ויודעים איך להפוך אותם לירקות איכותיים ונפלאים שירגשו אתכם גם כשיגיעו אליכם, לצלחת.

אנו ממשיכים לחדש ולהציע חוויות חדשות של סלטים שהם פרי הקשר העמוק שלנו עם החקלאות המקומית במדינות בהן אנו פועלים המתבססים על הידע והמומחיות שלנו. החדשנות הזו, שמשלבת חקלאות שורשית ואמיתית עם התשוקה ליצור ממנה את הסלטים הטובים, הטעימים והמעניינים ביותר היא חלק ממה שמאפיין את הסלטים שלנו.

מבחינתנו, כל סלט טוב מתחיל בשדה בירק מאיכות עליונה, שמשתלב במתכון ייחודי. את כל אלו אנו משלבים בתבלינים ורכיבים שמביאים אליכם את ריחות השוק וטעמיו. טחינה איכותית, תבלינים ריחניים שנטחנו זה עתה, מוסיפים ארומה ושמחה לכל מטבח ומזכירים לנו את הצבעים והקולות של השוק, המקום שחובר אל תהליך ההכנה של הסלטים הטעימים והמענגים ביותר.

תחום הסלטים הארוזים הינו תחום ההולך וגדל בעולם ונמצא במגמת צמיחה קבועה. אנו מחויבים להביא לצרכנים שלנו ברחבי העולם את הסלטים הטריים הכי טעימים והכי איכותיים.

אנחנו מאמינים שהפלא הגדול נוצר כאשר אנשים מתרבויות שונות מתאגדים ומתקרבים סביב השולחן, דרך המזון שמונח עליו. המסע שלנו להפיץ את תרבות הסלטים והחומוס שהחל ב- 2005 הוא מסע קולינרי שמחבר בין אנשים ברחבי העולם. חברת הסלטים הבינלאומית שלנו היא בין החברות המובילות בשוק המטבלים והממרחים הים תיכוניים בעולם.

Sallads01  Sallads02

מותגים

אזורי פעילות

חדשות סלטים

לכל החדשות
חומוס אחלה בשירות מדינת ישראל
14/05/2014

חומוס אחלה בשירות מדינת ישראל

ב-13.05, לכבוד יום החומוס הבינ"ל, ערכה לשכת העיתונות הממשלתית (האמונה על הקשר של המדינה עם העיתונאים הזרים בישראל) אירוע מיוחד ביחד עם חומוס "אחלה" לקידום החומוס הישראלי בקרב אוכלוסיית העיתונאים והדיפלומטים הזרים בישראל. באירוע השתתפו עשרות נציגי שגרירויות ומערכות תקשורת מכל רחבי העולם – מגוואטמלה עד ליפן, מרוסיה ועד לארה"ב, ממדינות סקנדינביה ועד למדינות המזרח התיכון. צילום: משה אסרף באירוע שמעו האורחים הרצאות על החומוס הישראלי וכיצד הצליח, באמצעות שטראוס, לפרוץ אל מעבר לים ואיך הפך החומוס הישראלי לשם דבר ברחבי הגלובוס. בפני המשתתפים הוצג סרטון קצר אותו הכין ארגון ה JERUSLAM U, על האופן שבו החומוס מחבר בין רבדים שונים בחברה הישראלית, ובמרכזו של האירוע הוקמה החומוסייה הניידת של חומוס אבי, שנסעה ברחבי ישראל בשבועות האחרונים והוכיחה לעשרות אלפי טועמים ברחבי המדינה שהחומוס של אבי לא נופל מהחומוס בחומוסיות המובילות במדינה. האורחים הזרים טעמו חומוס גרגירים וחומוס עם תטבילה המוכרים, והתלהבו מהאיכות והטעם המיוחדים. צילום: משה אסרף אלעד רביד, מנהל שיווק אחלה, אמר באירוע: "החומוס שלנו, החומוס הישראלי, הוא מוצר מצוין שמצליח לכבוש את השוק הישראלי ואף לחדור למדינות מעבר לים. מי שטועם את החומוס – מתאהב בו. עם ההתאמות לטעם המקומי, מצליח החומוס להפוך לגשר בין מדינות ועמים, ולייצג את הרב תרבותיות של המדינה שלנו. שטראוס גאה ליטול חלק במאמץ לאומי חשוב זה של ממשלת ישראל ושמחה שהחומוס שלנו מסייע גם למטרות חשובות נוספות מעבר להנאה הקולינרית של אזרחי ישראל". צילום: משה אסרף
אחלה של שטראוס "יוצא מחוץ לבית" עם השקת "אחלה נשנוש"
10/03/2014

אחלה של שטראוס "יוצא מחוץ לבית" עם השקת "אחלה נשנוש"

חומוס עם גרגירים, חומוס עם חריף ולראשונה: חומוס עם "טופ" פיתה קראנץ' חיטה מלאה לראשונה עולם ה"טופים" המוכר מקטגוריית המעדנים והיוגורטים מגיע לחומוס והופך אותו ממאכל לנשנוש מוכן, זמין ובכמות מדודה שניתן לצרוך גם מחוץ לבית לדברי אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת שטראוס מזון טרי: "על פי מחקר צריכה שערכנו באמצעות חברת שילוב עלה כי  80% ממוצרי קטגוריית הסלטים הארוזים נאכלים במסגרת הארוחות: בוקר, צהרים וערב. זיהינו באחלה צורך נוסף לארוחות ביניים, באריזות קטנות שניתן לקחת אותם גם לשימוש מחוץ לבית ומכאן נולד אחלה נשנוש." אחלה משיקה את סדרת החומוס המסורתי, המכיל  גרגרי חומוס בתוספת של טחינה בטעם ובמרקם המצויינים המבליטים את איכות הרכיבים.  באריזה מוקטנת של 150 גרם ועם תוספות קלאסיות של: גרגירים, חריף ולראשונה גם חומוס עם פיתה במארז אחד תודות לתוספת של פיתה קראנצ' חיטה מלאה (30 גרם בטופ). ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר מומלץ אחלה נשנוש: 5-6.50₪, אחלה נשנוש עם פיתה קראנצ': 7.90-8.90 ₪ כשרות: שארית ישראל.
חומוס סברה: המטבל הרשמי של ליגת הפוטבול
02/02/2014

חומוס סברה: המטבל הרשמי של ליגת הפוטבול

'סברה',  חברת החומוס הנמצאת בבעלות קבוצת שטראוס יחד עם חברת 'פפסיקו', נבחרה להיות אחת מנותנות החסות הראשיות של ליגת ה NFL, שבמרכזה, משחק הסופרבול.  זו הפעם הראשונה שחברה ישראלית נותנת חסות לאירוע הספורט הגדול בארה"ב. החומוס נבחר להיות "המטבל הרשמי של ליגת הפוטבול". בסדרת פרסומות מרשימה מופיע השחקן Jeffrey Tambor, המוכר מסדרות כמו: המופע של לארי סנדרס, משפחה בהפרעה ותרגיע. במהלך הפרסומת צופה ג'פרי במשחק יחד עם חברים ונראה שמה שמעניין אותו באמת זה החומוס. לפרסומת החסות >
טעמי השוק של מחנה יהודה..
22/01/2014

טעמי השוק של מחנה יהודה..

לראשונה: אחלה של שטראוס מזמינה את הציבור הרחב לסיורים קולינארים מודרכים בשוק מחנה יהודה רישום מראש באתר http://www.achla-strauss.co.il/ הסיורים יתקיימו בכל יום שישי במהלך שלושת החודשים הקרובים. ההשתתפות בסיורים ללא עלות. לאור הצלחת מהלך "רק סלק" של סלטי אחלה טעמי השוק של שטראוס בשוק מחנה יהודה ממשיכה "אחלה" את שיתוף הפעולה עם שוק מחנה יהודה ומזמינה גם את הקהל הרחב לבוא, לטעום, להרגיש, להריח ולהתנסות במקום בעל מגוון הטעמים הרחב ביותר, אשר אליו גם מגיעים הירקות הטריים ביותר. בכל יום שישי החל מה-17.1 ולמשך שלושה חודשים תקיים אחלה סיורים מודרכים בהנחייתה של השפית טלי פרידמן שגם "ניצחה" על דוכן הסלק של אחלה שטראוס בשוק, שהציע לעוברים ושבים בשוק מעדני סלק בחודש שעבר. הסיורים מיועדים לכל המשפחה וניתן להירשם אליהם באתר האינטרנט של אחלה שטראוס http://www.achla-strauss.co.il/  (מספר המקומות מוגבל). הסיורים הינם סיורים קולינרי בדוכנים השונים: דוכני הירקות, התבלינים, הגבינות, הטחינה להיכרות עם הריחות והטעמים השונים. בסיום הסיור מוזמנים המשתתפים לכוס יין וכיבוד קל באטליה של טלי פרידמן, הממוקם בלב שוק מחנה יהודה. הסיור בשוק מחנה יהודה כולל, כאמור, היכרות עם המקום הססגוני והתוסס, הטעמים, הריחות והאנשים. המפגש לנרשמים מראש בכל יום שישי בשעה 9:00 ב"ארומה" בשוק מחנה יהודה, רחוב "מחנה יהודה" וההשתתפות היא על בסיס מקום פנוי עד גמר המלאי. משך הסיור הינו כשעתיים וכאמור ההשתתפות הינה ללא עלות.
הגואקמולה שכבש את ארה"ב עושה עלייה לישראל
01/09/2013

הגואקמולה שכבש את ארה"ב עושה עלייה לישראל

במסגרת שיתוף הפעולה בין המותג "סברה" למותג "אחלה" של שטראוס ישווק לראשונה בארץ מוצר שפותח עבור השוק האמריקאי המוצר מבוסס על טכנולוגיה ייחודית לשטראוס השומרת על הטעם הרענן והטרי של אבוקדו איכותי מזן הס ללא שימוש בחומרים משמרים לראשונה, מוצר שפותח על ידי המותג סברה ישווק בארץ  תחת המותג אחלה של שטראוס. המוצר שישווק תחת "אחלה טעמי שוק" יגיע בשני מתכונים: מטבל גואקמולה קלאסי המכיל 98% אבוקדן ומטבל גואקמולה פיקנטי המכיל 92% אבוקדו. בארצות הברית,  הגואקמולה יחד עם הסלסה, הוא הדיפ/ממרח בעל הצריכה הגבוהה ביותר עם למעלה מ20% מהאוכלוסיה שצורכים אותו בקביעות מדי חודש.   יותר ויותר אמריקאים עוברים לקנות גוואקמולה מוכן בשנים האחרונות הודות לשיפור דרמטי באיכות המוצר לצד הנוחות והמגוון שמוצע לצרכנים לאורך כל השנה. מנתונים שאספו במותג אחלה עולה כי צרכני הגוואקמולה בארה"ב  מאופיינים כצעירים וצעירות חובבי אוכל (פודיס) שלא חוששים להתנסות בטעמים חדשים וככאלה השואפים לאורך חיים בריא יותר. על האבוקדו לאבוקדו, שמוצאו במקסיקו,  מייחסים יתרונות בריאותיים מגוונים בזכות הרכבו התזונתי והיותו עשיר באשלגן, ברזל, ויטמינים מסוג A, B ו-C, סידן וחלבונים וחומצות אמינו. סיבות אלה, יחד עם היותו חומר גלם קולינרי מצוין במטבחים רבים והיותו מתאים למגוון מתכונים, העלו את הביקוש לפרי בכל העולם ובהתאם להגדלת שטחי הנטיעות שלו ואיכות הפרי. יתרונותיו הבריאותיים הפכו אותו לפופלארי גם בתעשיית הקוסמטיקה והטיפוח. הגואקמולה, מטבלי האבוקדו החדשים של אחלה, יכולים לשמש כממרח, מטבל, תוספת לסלט, או כרכיב רכיב עיקרי לסלט. מגיעים בשני טעמים: קלאסי ופיקנטי ובשל שיטת ייצור ייחודית הינם טבעיים ואינם מכילים חומרים משמרים. מחיר מומלץ לצרכן: 14-16 ₪ ליח' במשקל 200 גרם (בהתאם למחירים ולמבצעים המקובלים ברשתות ובחנויות השונות). ניתן להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ כשרות: רבנות ראשית ישראל.