תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
מוצרי חלב
קבוצת שטראוס מייצרת מוצרי חלב עוד משנות ה-30 של המאה הקודמת, מהימים שהגיעו מייסדי הקבוצה, ריכרד והילדה שטראוס, לארץ ישראל והחלו בייצור מוצרי חלב איכותיים. מאז ימיה הראשונים של מחלבת שטראוס, התפתחו המחלבות שלנו והחלו בייצור מוצרים אהובים ומוכרים לקהל הישראלי, דוגמת מעדני חלב, גבינה לבנה וקוטג', בתוספת מוצרים ייחודיים אשר מפותחים תוך הסכמי ידע ובשיתוף חברות גלובליות כדוגמת דנונה.

מוצרי החלב של שטראוס הפכו עם השנים למוצרים אהובים ומבוקשים. אין ילד בישראל שלא מכיר את המותג "מילקי" ואין אמא ישראלית שלא מכירה את המותג דני, דנונה או שוקו יטבתה. שטראוס מייצרת ומגישה לאורך כל השנים לשולחן מוצרים מתקדמים ומגוונים ומתבססת על משק החלב האיכותי שיש לחקלאות הישראלית לצד השקעה בחדשנות ובטכנולוגיות מתקדמות.

אנחנו גאים בכך שכל מוצרי החלב שלנו מפותחים באמצעות מומחים ונשענים על מבחני טעימה קפדניים ותהליכי איכות מתקדמים שכל מטרתם היא להפיק מוצרים מזינים ואיכותיים שיגרמו לצרכנים שלנו תענוג והנאה וימלאו אותם בשמחה עם כל טעימה.

אזורי פעילות

חדשות מוצרי חלב

לכל החדשות
חדשה חדשה
26/04/2015

חדשה חדשה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט - לפתיעם ברשג - ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי. גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, לורם איפסום דולור סיט אמט, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה - לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס. הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
אריזות חדשות לשמנת יטבתה
08/09/2014

אריזות חדשות לשמנת יטבתה

מחלבת יטבתה משדרגת את סדרת אריזות השמנת לאריזות בפורמט נח לשימוש,  עם פקק, המאפשר שימוש חוזר ושמירה על טריות. האריזות החדשות מכילות את אותה כמות שמנת (250 מ"ל) ומגיעות בפורמט צר וגבוה, המקנה להן מראה מבודל ונוח לאחסון במקרר. אותו טעם נפלא של יטבתה, אותה הכמות, באריזות חדשות ונוחות לשימוש. בסדרה: שמנת לבישול 9%,  שמנת מתוקה 32%, שמנת מתוקה 38%, שמנת 15% . כשרות: מהדרין. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
לראשונה מאז הולדתו, מילקי יושק בפלטפורמה חדשה:  מילקי Fruit jhjkh
31/08/2014

לראשונה מאז הולדתו, מילקי יושק בפלטפורמה חדשה: מילקי Fruit jhjkh

ckv ckv ckv המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי - שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה! לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת המעדנים בישראל היא בין הגבוהות בעולם ומילקי כמלך הקטגוריה מחויב להצמחת השוק באמצעות יצירת ערך וחדשנות מלהיבה. לראשונה המותג מותח את "חווית המילקי" (שילוב קלאסי של שוקולד וקצפת) לטעמי פרי חמצמצים עם  הקצפת המפנקת של מילקי. המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה וקצפת. שיפנבאור-וייס ציינה כי מתוכננות השקות נוספות בסדרה. מילקי Fruit הינו מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי, שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה. המוצר ישווק בגביע ייחודי. המחיר, ללא שינוי, תואם "מילקי הפוך", "מילקי קל" ו"מילקי EXTRA  קצפת". השקת הפלטפורמה תלווה בקמפיין טלוויזיה ורדיו, תחת הקונספט "איזה מין פינוק זה בלי הקצפת של מילקי". דברים שלא ידעת על מילקי שטראוס: 1. מילקי שטראוס הושק על ידי חברת שטראוס בשנת 1979. 2. בשנות ה-80 הושקו רק מילקי וניל ומילקי קפוצ'ינו. כיום למותג מעל 14 פריטים: מילקי שוקולד, וניל, לבן, הפוך, קל, מיני, מילקי טופ, מילקי עדשים, מילקי EXTRA קצפת ומילקי שייק. 3. לתהליך הפיתוח קדם מחקר מקיף בקרב בני נוער ממנו עלה כי הצעירים מעוניינים במעדן עם קצפת. 4. מחקרים מראים כי הקצפת של מילקי שטראוס היא הקצפת האידיאלית לטעמו של הצרכן הישראלי. הצרכן הישראלי מעוניין בכמה שיותר קצפת במוצר. 5. מתכון הקצפת הוא אחד הסודות השמורים ביותר בשטראוס – רק 5 אנשים יודעים את סוד הכנתה. 6. המוצר הנמכר ביותר של מילקי הינו מילקי שוקולד 7. אופן האכילה של המילקי ייחודי לכל צרכן: 53% אוכלים כל שכבה במיוחד, 38% רוצים בכל ביס קצפת, 8% מערבבים... 8. בכל סרטי הפרסום של מילקי שטראוס קיים המוטיב של "הקרב על המילקי". הסרטים הפכו ל"ז'אנר" בפני עצמו ולפופולריים מאד בקרב הצופה הישראלי. 9. 65% ממשקי הבית בישראל, קונים מילקי כל שנה. 10. 544 גרם ממוצע לחודש
שוט של התעוררות  Coffee Shot
30/06/2014

שוט של התעוררות Coffee Shot

שוט של מנת קפה עם שוקולד- קר, טעים ומעורר השקה חדשנית של שטראוס קפה ישראל- מוצר ייחודי מסוגו בעולם: מנת קפה עם שוקולד חלב או מריר, מוכנה לשתייה קרה בבקבוקון אישי נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל: "זיהינו בקרב הצרכנים צורך אמיתי בעוררות, במיוחד במהלך יום העבודה ובשהות בדרכים. לאור זאת, החלטנו להשיק אלטרנטיבה חדשנית ובעיקר טעימה של משקה עוררות - Coffee Shot. מדובר במשקה עוררות טעים שיכול להתאים לכל אחד המעוניין לקבל זריקת אנרגיה במהלך היום".   אמיר יפרח, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל הוסיף: "במחקרים שערכנו עולה כי 65% מהציבור מצהירים שהם מרגישים עייפות במהלך היום, במהלך שעות העבודה במשרד, בלימודים או במהלך הנהיגה. כמו כן, משתתפי המחקרים הצהירו כי ישנם שני דברים מרכזים שעוזרים להם להתעורר - קפה או שוקולד. לכן, החלטנו ליצר מוצר אחד המשלב בין שני קפה ושוקולד- במוצר אחד טעים שמוגש קר ובכך לתת מענה חדשני יותר לצורך בעוררות".   שטראוס קפה ישראל משיקה את  coffee shot- מנת קפה עם שוקולד (מריר או חלב), מוכנה לשתייה, העונה על הצורך בעוררות. המוצר ימותג תחת מותג קפה עלית. coffee shot הוא משקה ייחודי מסוגו בעל טעם חדש של קפה עם שוקולד, במנה של 80 מ"ל, הנותן בוסט של עוררות. כל בקבוקון מכיל כ- 75 מ"ג קפאין, כמות קפאין גבוהה במעט מזו שיש בכוס אספרסו. צריכת קפאין בכמות שנמצאת  במנת coffee shot, תורמת לערנות, ליכולות הריכוז ולקיצור זמני תגובה. גם בפולי הקקאו מהם עשוי השוקולד, זוהו רכיבים אשר תורמים להמרצת הגוף. שילוב של רכיבים אלו מביאים ליצירת משקה מרוכז התורם להעלאת העוררות והמרצת הגוף.   coffee shot הוא מוצר חדשני, אשר פיתוחו מהווה פריצת דרך טכנולוגית בינלאומית ביכולת השימור של משקה קפה מוכן. הודות לטכנולוגיה חדשה של ייצור המוצר, ניתן לחבר בין הקפה לשוקולד ולקבל משקה עם מרקם חלק וקטיפתי. על פיתוחו של המוצר עמלו טכנולוגי הקפה של שטראוס במשך כשנתיים והוא מיוצר במחלבות יטבתה. בשלב ראשון, יימכר המוצר בחנויות הנוחות וחנויות נבחרות "על הדרך" ברחבי הארץ.
מרעננים את הקיץ עם טעמים מנצחים - הכיף כף, הטורטית והמקופלת.... בדרך ליטבתה
19/06/2014

מרעננים את הקיץ עם טעמים מנצחים - הכיף כף, הטורטית והמקופלת.... בדרך ליטבתה

יטבתה מרחיבה את קטגוריית השוקו ומשיקה לראשונה בישראל סדרת שוקו טעימה במיוחד במהדורת קיץ מיוחדת בטעמים האהובים של עלית  הסדרה החדשה  תושק בשלושה טעמים מובילים של עלית: שוקו כיף כף, שוקו טורטית ושוקו מקופלת   יטבתה משיקה חדשנות מפתיעה וטעימה במיוחד, המשלבת בין הטעם של שוקו יטבתה לבין הטעמים האהובים של כיף כף, טורטית ומקופלת של עלית במטרה לרענן את הקיץ בטעמים האהובים המעניקים חווית שוקו כיפית וצעירה.  לדברי, רונית ברמן מנהלת שיווק יטבתה, בתקופת הקיץ מורגשת עליה בצריכת השוקו בישראל. הצרכנים מחפשים משקה קר ומרווה לצד טעמים חדשים ומפתיעים. השנה לראשונה, החלטנו  להביא לצרכנים טעמי שוקו חדשים שנולדו מתוך שילוב בין שוקו יטבתה האהוב והמוכר לבין טעמי החטיפים המתוקים  האהובים ביותר בישראל ובכך ליצור חוויה סנסורית טעימה במיוחד. ההשקה תלווה במהלך תקשורתי רחב הכולל שילוט חוצות בפרישה ארצית, קמפיין חסויות בטלוויזיה ופעילות המיועדת בעיקרה לבני נוער במדיה הדיגיטלית – אינטרנט וסלולר. על סדרת שוקו ממתקים החדשה של יטבתה: סדרת השוקו החדשה, משלבת בין טעם שוקו יטבתה, לבין טעמי המותגים החזקים בעולם הממתקים הן בקרב בני הנוער והם בקרב הצעירים. הסדרה מושקת באריזות קרטון  850 מ"ל מיוחדות המעבירות את חווית הטעם הייחודית של הסדרה. בסדרה יושקו החודש שני הטעמים : שוקו בטעם כיף כיף, שוקו בטעם טורטית ובהמשך יושק שוקו בטעם מקופלת.  כשרות:  בד"צ מהדרין- הרב רובין.