תחומי פעילות

הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
הסיפור של שטראוס מסופר ברגע: בכל מקום בו אנשים פוגשים אותנו, כשהטעם הנהדר מפתיע, כשהגוף מתמלא באנרגיה, כשהפינוק מגיע בדיוק ברגע הנכון. בעשייה שלנו אנחנו תמיד מחפשים את החידוש המרענן, ומתוך המסע הזה נוצרות חוויות חדשות: הבריאות הופכת מרגשת יותר והכיף הופך לתענוג מיוחד. עם המותג של שטראוס החוויות הללו הופכות לחוויה אחת משותפת ויוצאת דופן, המקרבת אנשים שונים מכל העולם זה לזה – ואז, נוצר הפלא הגדול ביותר.

בואו להכיר מקרוב את שלל תחומי הפעילות והמותגים המגוונים שלנו, שבאמצעותם אנחנו משפרים חיים של אנשים ברחבי העולם.
קפה
קפה הוא המכנה המשותף הרחב. מיליארדי אנשים ברחבי העולם נהנים מהארומה הנפלאה של קפה במהלך שעות היום, כל יום.

הקשר בין צרכנים לקפה הוא ייחודי כמו ההעדפות שלהם: קפה מגיע בצורות שונות (קלוי וטחון, נמס, מוכן לשתייה, אספרסו, קפוצ'ינו, אייס קפה), מכינים אותו באופנים שונים (פילטר, דחוס, פרקולטור, מורתח), והוא נצרך במקומות שונים (בבית, במכונית, בדרך, במשרד, עם חברים, לבד ברגע פרטי).

ככל שלומדים יותר על אנשים ברחבי העולם, לומדים יותר על קפה. שטראוס קפה שואפת לתת מענה לצרכים תרבותיים והתנהגותיים ייחודיים אלה, כמו גם להעדפות טעמים שונות מכל העולם. אנחנו רוצים לחלוק את העולם הזה אתכם.

שטראוס קפה הפכה להיות אחת מחמש חברות הקפה הגדולות בעולם במונחי רכש קפה ירוק, ואחת מחברות הקפה הצומחות ביותר בעולם בעשור האחרון.

כשחקן כה גדול בתחום רכש קפה ירוק, אנו משתפים פעולה עם 4C, ארגון המקדם קיימות בקפה ירוק.

אנחנו אוהבים קפה, ויודעים שגם אתם. לכן, לא משנה היכן ואיך אתם שותים את הקפה שלכם, בעת הפסקה מיום עמוס, בזמן בילוי עם משפחה וחברים, או סתם כשאתם בדרך, אנחנו רוצים להפוך את הרגע הזה למיוחד עבורכם.

חדשות קפה

לכל החדשות
20 שנות פעילות לfddfשטראוס רומניה
11/09/2014

20 שנות פעילות לfddfשטראוס רומניה

השבוע ציינה שטראוס רומניה 20 שנות פעילות בטקס שנערך במפעל הקפה ליד בוקרשט. באירוע השתתפו מיכאל שטראוס, גדי לסין נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, חברי הנהלת קבוצת שטראוס, תומר הרפז מנכ"ל שטראוס קפה, ומנהלים בכירים נוספים מקבוצת שטראוס אשר הגיעו לציין את האירוע יחד עם אנשי שטראוס קפה רומניה. במסגרת האירוע אמר גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס: "בחלוף הזמן שטראוס רומניה התמודדה  עם לא מעט אתגרים שחיזקו אותה ולימדו אותה רבות. עבדתם בזירה תחרותית אליה נכנסו מתחרים חזקים בעלי יכולת השקעה גבוהה ובמדינה, שנמצאה במצב כלכלי מאתגר. למרות כל הקשיים והתנאים הלא פשוטים, בזכות מנהיגות, נחישות ומחויבות גבוהה מאוד שלכם, אנשי שטראוס רומניה, יש לנו עסק מוצלח, שאני גאה על היותו  חלק מפורטפוליו העסקים של קבוצת שטראוס בכלל ושל שטראוס קפה בפרט." [table id=6 /] במהלך האירוע, מיכאל שטראוס העניק למנכ״ל שטראוס רומניה, מריוס מלסטו, שי מיוחד - כד עתיק עם הכיתוב ״הכול התחיל משתי פרות״, המסמל את היכולת להגשים חלום. מיכאל שטראוס אמר באירוע "מרגש לחוות את האווירה כאן, לראות את המחויבות של עובדי שטראוס רומניה, את האופן בו מוצרי הקפה מתקבלים באהבה על ידי הצרכנים ברומניה, וכמובן גם את היחס והקשר עם הממשל באזור, שמברך על התעשייה ומסייע לה להמשיך להתפתח". במהלך 20 שנות פעילותה, פיתחה שטראוס רומניה מומחיות בקפה ושירותי קפה וקשר קרוב עם צרכנים, ובנתה מותגי קפה מובילים באזור כמו FORT ו-Doncafe, ולצדם פיתחה יכולות בתחומי ה-Away From Home,  תוך התחזקות החברה והפיכתה למובילת שוק הקפה הקלוי ברומניה. שטראוס רומניה, אשר מעסיקה כיום 250 עובדים, הייתה העסק הראשון של קבוצת שטראוס באירופה, שהחל את צעדיו הראשונים כבר בשנת 1994. במהלך השנים, שטראוס רומניה הפכה למנוע צמיחה, בהיותה מקור חשוב הן בתחומי הידע, בבדיקה של קונספטים ושירותים בתחומי ה- AWAY FROM HOME, ולא פחות חשוב מכך - מקור רווח שאפשר לחברת הקפה להמשיך ולהתפתח, להשקיע בשווקים נוספים ולהתרחב למדינות נוספות. אינפוגרפיקה לציון 20 שנות פעילות לשטראוס רומניה:
שוט של התעוררות  Coffee Shot
30/06/2014

שוט של התעוררות Coffee Shot

שוט של מנת קפה עם שוקולד- קר, טעים ומעורר השקה חדשנית של שטראוס קפה ישראל- מוצר ייחודי מסוגו בעולם: מנת קפה עם שוקולד חלב או מריר, מוכנה לשתייה קרה בבקבוקון אישי נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל: "זיהינו בקרב הצרכנים צורך אמיתי בעוררות, במיוחד במהלך יום העבודה ובשהות בדרכים. לאור זאת, החלטנו להשיק אלטרנטיבה חדשנית ובעיקר טעימה של משקה עוררות - Coffee Shot. מדובר במשקה עוררות טעים שיכול להתאים לכל אחד המעוניין לקבל זריקת אנרגיה במהלך היום".   אמיר יפרח, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל הוסיף: "במחקרים שערכנו עולה כי 65% מהציבור מצהירים שהם מרגישים עייפות במהלך היום, במהלך שעות העבודה במשרד, בלימודים או במהלך הנהיגה. כמו כן, משתתפי המחקרים הצהירו כי ישנם שני דברים מרכזים שעוזרים להם להתעורר - קפה או שוקולד. לכן, החלטנו ליצר מוצר אחד המשלב בין שני קפה ושוקולד- במוצר אחד טעים שמוגש קר ובכך לתת מענה חדשני יותר לצורך בעוררות".   שטראוס קפה ישראל משיקה את  coffee shot- מנת קפה עם שוקולד (מריר או חלב), מוכנה לשתייה, העונה על הצורך בעוררות. המוצר ימותג תחת מותג קפה עלית. coffee shot הוא משקה ייחודי מסוגו בעל טעם חדש של קפה עם שוקולד, במנה של 80 מ"ל, הנותן בוסט של עוררות. כל בקבוקון מכיל כ- 75 מ"ג קפאין, כמות קפאין גבוהה במעט מזו שיש בכוס אספרסו. צריכת קפאין בכמות שנמצאת  במנת coffee shot, תורמת לערנות, ליכולות הריכוז ולקיצור זמני תגובה. גם בפולי הקקאו מהם עשוי השוקולד, זוהו רכיבים אשר תורמים להמרצת הגוף. שילוב של רכיבים אלו מביאים ליצירת משקה מרוכז התורם להעלאת העוררות והמרצת הגוף.   coffee shot הוא מוצר חדשני, אשר פיתוחו מהווה פריצת דרך טכנולוגית בינלאומית ביכולת השימור של משקה קפה מוכן. הודות לטכנולוגיה חדשה של ייצור המוצר, ניתן לחבר בין הקפה לשוקולד ולקבל משקה עם מרקם חלק וקטיפתי. על פיתוחו של המוצר עמלו טכנולוגי הקפה של שטראוס במשך כשנתיים והוא מיוצר במחלבות יטבתה. בשלב ראשון, יימכר המוצר בחנויות הנוחות וחנויות נבחרות "על הדרך" ברחבי הארץ.
דירקטוריון שטראוס קפה קיבל החלטה להמליץ על תומר הרפז כמנכ"ל שטראוס קפה
05/06/2014

דירקטוריון שטראוס קפה קיבל החלטה להמליץ על תומר הרפז כמנכ"ל שטראוס קפה

המינוי כפוף לאישור אסיפת בעלי המניות שמתוכננת להתקיים ב-23 ביוני. גדי לסין יו"ר דירקטוריון שטראוס קפה ציין היום: "דירקטוריון שטראוס קפה המליץ היום על מינויו של תומר הרפז כמנכ"ל שטראוס קפה בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות  שמתוכננת להתקיים ב23 ביוני 2014.  הרפז נבחר בתום  תהליך מיונים מעמיק שביצע דירקטוריון שטראוס קפה  בעזרת חברות איתור והערכה בינלאומיות מובילות בתחומן .הרפז מביא עמו הבנה מעמיקה של שטראוס קפה ושל קטגוריית הקפה העולמית לצד יכולות גבוהות של מנהיגות ,חשיבה אסטרטגית ויזמית ומיקוד בביצועים ותוצאות החיוניים להמשך פיתוח שטראוס קפה .להרפז יכולת מצוינת להוביל צוותי עבודה מגוונים ,מקצוענים וממוקדי מטרה בכל מדינות הפעילות לטובת התמודדות עם הסביבה התחרותית בה פועלת כיום החברה והאתגרים המגוונים בשווקי פעילותה .הרפז מוביל את החברה כמנהל זמני מזה כחצי שנה תוך שמירה על קצב ומיקוד הפעילות לצד יצירת ערך עסקי והתווית דרך ברורה קדימה .אני בטוח שתחת ההובלה של תומר, לאחר אישור בעלי המניות, שטראוס קפה תמשיך במסע הצמיחה שלה גם בעתיד ." תומר הרפז הצטרף לקבוצת שטראוס  כחבר הנהלת הקבוצה וכסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ,פיתוח עסקים חדשנות וטכנולוגיות בשנת 2010 .במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות הוא כיהן כחבר דירקטוריון בשטראוס קפה והוביל יחד עם מנכ"ל הקפה לשעבר תהליכים אסטרטגים ועסקיים בחברה.  במהלך התקופה בה כיהן כסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה פיתוח עסקים וטכנולוגיות ביצעה הקבוצה קפיצת מדרגה בניהול תחום האסטרטגיה ,הוקם מיזם "אלפא שטראוס" אשר הופך לקהילה משמעותית עבור יזמים בתחומים של טכנולוגיות רלבנטיות לתעשיית המזון והורחבו שיתופי הפעולה בתחומי הטכנולוגיה עם שותפים בינלאומיים . לפני הצטרפותו לקבוצת שטראוס כיהן הרפז  כמנכ"ל חברה בינלאומית בתחומי כריית מינרלים ,וכמנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי  P.O.C. אודות שטראוס קפה: שטראוס קפה הינה חברת קפה גלובלית המדורגת כחברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם במונחי רכש קפה ירוק עם מכירות שנתיות של למעלה ממיליארד דולר. החברה בנתה מותגי קפה מקומיים המחזיקים בעמדות הובלה בשווקים שונים ובהם ברזיל, פולין, רומניה, סרביה רוסיה, אוקראינה וישראל. החברה מייצרת מוצרי קפה נמס, טחון, קלוי, קפוצ'ינו, אספרסו ומוצרים נלווים. החברה גם מייצרת פתרונות צריכת קפה מחוץ לבית. לחברה 14 אתרי יצור ברחבי העולם והיא מעסיקה 6000 עובדים. שטראוס קפה ממשיכה לפתח את עסקיה ומותגיה בכדי לייצר חווית קפה המשלבת טעם ואותנטיות מקומיים לקהל הולך וגדל של צרכנים ברחבי העולם.
פרויקט "מיוזיקפה" 2014 של קפה נמס עלית
27/05/2014

פרויקט "מיוזיקפה" 2014 של קפה נמס עלית

קפה נמס עלית תקים בקיץ הקרוב את הסופרגרופ הישראלי הראשון: נאור אורמיה, הראפר איזי, ענבל ביבי ולהקת האולטרס.   צילום: אילנית כהן במסגרת  פרויקט "מיוזיקפה" 2014 של קפה נמס עלית, ארבעה אומנים מז'אנרים מוזיקליים שונים מתאחדים לסופגרופ הישראלי הראשון בפרויקט המשלב מוסיקה ורשתות חברתיות. קפה נמס עלית מקימה במסגרת פרויקט מיוזיקפה 2014 את הסופרגרופ הראשון בישראל, שתכלול את ארבעת האמנים המובילים כיום בקרב בני הנוער בישראל. המנהל האומנותי של הפרויקט הוא דורון מדלי- אחד מכותבי הלהיטים המצליחים בישראל בשנים האחרונות. המפיק המוסיקלי הוא ינון יהל- די ג'יי, מפיק ויוצר בעל שם עולמי. 'מיוזקפה סופרגרופ' הוא פרויקט מוסיקלי-דיגיטלי בניחוח בינלאומי במרקם ייחודי של מספר סגנונות מוזיקליים שונים. חברי להקת הסופרגרופ:  איזי- הראפר המוביל כיום בישראל, נאור אורמיה - נסיך הזמר הים תיכוני, ענבל ביבי - הפייבוריטית של אקס פקטור ישראל ולהקת האולטרס שנבחרה ללהקה הנערצת ביותר בקרב בני הנוער. הפעילות של הסופרגרופ תכלול שיתוף פעולה הדוק עם הקהל, באמצעות הרשתות החברתיות. בהמשך הפעילות, שאר השירים ייעשו בשיתוף פעולה עם הקהל דרך הפייסבוק, האינסטגרם ואפליקציית הווטסאפ. שיתוף הפעולה עם הקהל יתבצע בשני שלבים: בשלב הראשון יולחן שיר חדש שיורכב ממילים שישלח הקהל להרכב דרך הרשתות החברתיות. בשלב השני יזכה אחד הגולשים להפתיע את בן\בת הזוג שלו בשיר אהבה שיולחן, ייכתב ויבוצע על ידי הסופרגרופ.
משקשקים את הקיץ... קפה עלית  מרעננת את הקיץ עם מוצר חדשני SHAKE
08/05/2014

משקשקים את הקיץ... קפה עלית מרעננת את הקיץ עם מוצר חדשני SHAKE

SHAKE שייקר עם אבקה להכנת מילקשייק בטעם קפה להכנה בבית השקה חדשנית מבית עלית. מוצר ייחודי מסוגו בעולם: שייקר לשימוש רב פעמי ובתוכו 5 מנות אישיות עם אבקה להכנת מילקשייק בטעם קפה במרקם עשיר וסמיך ממש כמו בבית קפה. להכנה בבית בתוך פחות מדקה... רק להוסיף חלב וקרח, לשקשק בשייקר ולשתות מילקשייק טעים וסמיך בהנאה רבה נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל: "אנו שמחים להשיק מוצר בפיתוח וייצור ישראלי. מדובר במוצר חדשני בשוק הן באריזת מכירה של שייקר והן בחווית ההכנה הייחודית בבית שמאפשרת להכין בתוך פחות מדקה מילקשייק קפה טעים במרקם עשיר וסמיך. מענה מושלם לצרכנים שלנו לקראת הקיץ הישראלי." שטראוס קפה ישראל משיקה את SHAKE- שייקר לשימוש רב פעמי ובתוכו 5 מנות אישיות של אבקה להכנת מילקשייק קפה בבית. SHAKE – הינו מוצר חדשני. האבקה פותחה במיוחד להתאמה לשייקר של עלית, ליצירת משקה מילקשייק מקצועי, בהוספת חלב וקרח בלבד. מדובר במארז של 5 מנות אישיות, במשקל של 16 גרם כל אחת. בחודש יוני יושק גם מארז מילוי של 10 מנות אישיות.