Obela

אובלה נוצרה במסגרת השותפות המוצלחת בין קבוצת שטראוס לפפסיקו, שנגזרה מחזון משותף: "לשתף את העולם באמצעות מטבלים וממרחים טריים".

חברת אובלה שואפת להוביל את הפיתוח והצמיחה של קטגוריית המטבלים והממרחים הטריים והבריאים, כשחומוס במרכזה, ובכך להפוך לחברה מובילה בכל שוק בו היא פועלת.

מחקרי צרכנים באובלה מראים שצרכנים תופסים לעיתים בריאות וטעם כתכונות מנוגדות, חושבים שרוב המזונות הבריאים נחשבים למשעממים, ורוב המזונות הטעימים מעוררים תחושת אשמה. לכן, אובלה גורמת לאנשים להרגיש טוב – היא מייצרת מזון בריא בטעמים נפלאים, שהופך כל ארוחה לשמחה יותר, בכל יום.

טעים: באובלה יש הרבה יותר מאשר התכונות התזונתיות של המוצר. מובן שהמוצר טוב עבור מי שצורך אותו, אבל מעבר לכך, הוא גם כיפי וטעים מאד. הצרכנים מעידים שאובלה היא "תמהיל חלק ומענג" בטעמים נהדרים, העשוי מתערובת גרעיני חומוס, שומשום ותבלינים שעוברת בישול עד להשגת "מרקם קרמי שנמס בפה".

בריא: במוצר טבוע ערך תזונתי גבוה מיוחד. ה"שמחה הבריאה" של אובלה היא המקום בו סיפוק ושביעות רצון נפגשים עם תענוג נטול-אשמה.

מגוון: בנוסף לכל, חומוס הוא מוצר מגוון ומאוד יומיומי. יש לו טעם טרי נהדר, הטעמים שלו חזקים, והוא מתאים לכל דבר – מתכון להתנסות ויצירתיות. בכל שוק ניתן גם לזהות גם את הטעמים המקומיים ולהפוך את החומוס לרלבנטי. טעם של שום יכול להיות מועדף ע"י האוסטרלים, בעוד שהמקסיקנים אוהבים את חריפות הצ'יפוטלה!

השילוב של שלוש אמיתות אלה הופך את אובלה למוצר עם ביקוש גבוה בעולם הקולינריה העכשווי, אשר נשנוש, אכילה שגרתית, מודעות לבריאות ושילובים מעניינים נמצאים בו במגמת עליה.

שמחה
המותג אובלה נולד מהמיצוב "בריאות משביעת רצון בכל יום"
התרוממות רוח
החומוס של אובלה הוא הטעים בעולם, מכיל חומרים טבעיים שכיף לאכול, ויוצר רגעים קטנים של התרוממות רוח– שמחה שאפשר לא רק לטעום, אלא גם לחוש
3 האמיתות
אסטרטגית המיצוב של אובלה נבנתה על "שלוש האמיתות" הנגזרות מהמוצר עצמו: הוא טעים, בריא ומאוד מגוון
היסטוריה
2011
אובלה מוקמת. שטראוס ופפסיקו החליטו לתמוך בהמשך הצמיחה המוצלחת בעסק באמצעות בנייה של שותפות ויכולות חזקות: יחד, הן מביאות מומחיות רחבה בפיתוח מוצרים ותהליכי ייצור של מזון טרי, מומחיות ייחודית בניהול שרשרת אספקה, טווח בין-לאומי גדול ועוד.
2011
בדצמבר 2011 הוקמה אובלה אוסטרליה.
2012
ביוני השיקה אובלה שלושה מוצרי חומוס בשוק המקסיקני (צ'יפוטלה, פלפל אדום ורגיל), וכמעט שנה לאחר מכן השיגה אובלה מקסיקו נתח שוק זהה למתחרה.