MUST

MUST – FRESH UP YOUR MIND

מסטיק MUST הוא מותג צעיר, שמאמין בלהפוך כל רגע שגרתי לרגע של כיף וממציא את עצמו בכל פעם מחדש, עם טעמי פירות טעימים ומרגשים וקונספטים חדשניים, עם מהדורות מוגבלות לקיץ (קרטיבים) וצורות שונות וחדשניות (מסטיק בצורת קוביות?!), שעוזרים לקשט את עולמנו בצבעים וחוויות, והופכים את החיים לקצת יותר מעניינים ובעיקר מרעננים.

הכי עתיק
לא הרבה יודעים, אבל המסטיק הוא הממתק העתיק בעולם
ישראל מובילה
ישראל היא אחת המדינות המובילות בצריכת מסטיק לנפש, יחד עם ארה"ב, ואירלנד
90%
כיום מכירות המסטיק ללא סוכר מהוות 90% מכלל מכירות המסטיק
היסטוריה
1995
עולם המסטיקים מתרען - מותג MUST נולד...
2001
עובר תהליך של מיתוג ומתרכז בפירות ובFUN אל מול הפונקציונאליות של אורביט
2004
יוצאת סדרה בטעמי קוקטיילים אלכוהוליים מפורסמים עם 3 טעמים שונים באריזה
2005
סדרת מצבי הרוח עם תמצית צמחים טבעית
2007
יוצאת סדרה חמוצה במיוחד
2011
MUST קוביות יוצא לאוויר העולם ועד מהרה הופך להצלחה מסחררת
משפחת המוצרים
בטעמי אבטיח ומלון, קולה, דובדבן, פטל לימון ועוד טעמי פירות מפתיעים
MUST פירות

MUST פירות

אבטיח ומלון
קולה
פטל לימון
חייבים להתרענן? שלושה טעמי מנטה במגוון עוצמות של חריפות: מנטה ספירמינט עדין, מנטה פפרמינט קלאסי, ומנטה פפרמינט לריח פה נעים
MUST מנטה

MUST מנטה

מנטה ספירמינט עדין
מנטה פפרמינט קלאסי
מנטה פפרמינט לריח פה נעים
רק מותג MUST מציע מסטיק בצורת קובייה במגוון טעמים מרעננים: מנטה ספירמינט, מנטה פפרמינט, תות, ותפוח חמוץ. הקוביות מכילות קסיליטול שמסייע במניעת עששת ומומלץ על ידי איגוד רופאי השיניים בישראל
MUST קוביות

MUST קוביות

מנטה פפרמינט
תות

שאלות ותשובות

שאלה
מתי החל הייצור התעשייתי של מסטיקים?
תשובה

הייצור התעשייתי של מסטיק לצרכים מסחריים פותח בארה"ב בשלהי המאה ה-19,אז הגומי הוכנס לדוודים ענקים, עורבב עם סוכר וחומרי צבע וטעם והפך למסטיק שאנחנו מכירים היום.

שאלה
מה עוד עושים עם מסטיקים?
תשובה

מה שמיוחד באמת במסטיק זה שהוא לא רק ממתק, אלא מספק רשימה ארוכה של שימושים, ביניהם: מרגיע ומשחרר לחצים, עוזר לעירנות ולריכוז, מסייע בגמילה מעישון, מסייע להיגיינת הפה, מונע יובש בפה, מפחית לחצים באזנים בטיסה, מספק את הצורך בנשנוש קטן, משמש כמשחק – עיסוק בפה (בלונים למשל) ואפילו מביא תועלת במצבים בעייתיים – יש סיפור ידוע על מטוס בריטי שחצה את האוקיאנוס האטלנטי, אשר טייסו ניצל כאשר סתם חור ברדיאטור של המטוס עם מסטיק לעוס...

שאלה
לועסים להתרענן או בשביל הכיף?
תשובה

מאז ועד היום עברו הרבה שנים, אך המוטיבציות ללעיסה נשארו דומות. באופן גס ניתן לחלק אותן לשתיים: לעיסה למטרת ריענון הפה ולעיסה לשם הנאה. כידוע, המנטות והמסטיקים בעלי התועלות הפונקציונאליות (מלבין, מונע ריח פה וכו') גורם לתחושת רעננות בפה. בהקשר זה כדאי לציין שבניגוד להיום, שמכירים בכך שהמסטיק ללא סוכר בריא לשיניים, בעבר סוגי המסטיקים הפופולריים דווקא הכילו סוכר (לכן לא מפתיע לגלות שכיום מכירות המסטיק ללא סוכר מהוות %90 מכלל המכירות).


אבל לא פחות חשובה מתחושת הרעננות היא פשוט תחושת ההנאה. למסטיקים יש מגוון טעמים, מרקמים, צורות, חוויות באריזה… כל מה שתרצו להעלות על דעתכם.