בזוקה

כולנו גדלנו עליו, הוא מותג אייקוני בעל זהות מובחנת: מסטיק הבלונים המושלם, בדיחות הקרש, הדמויות של ג'ו והחבורה, העתידות, הידעת...

כבר למעלה מ-50 שנה בזוקה הוא מותג המסטיקים האהוב על ילדי ישראל, אייקון שמהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות והילדות של כולנו.

בזוקה הוא קלאסיקה ישראלית אמיתית: הוא עושה בלונים, הוא שם נרדף לעודף במכולת השכונתית, הוא הצבע הנועז והמשמח "ורוד בזוקה" ובזכותו כל ילד מת לחגוג כבר יומולדת 21, פשוט כי הוא ממש רוצה להגיע לירח!

בשנת 2008 הושק המסטיק גם בגירסה ללא סוכר, ומאז השקתו ועד היום הוא המסטיק הנמכר ביותר בקטגוריה.

2012
בשנת 2012 חברנו ל-TNT בקולקציה מתוקה במיוחד: טי-שרטים של בזוקה בשיתוף המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. זאת הייתה הפעם הראשונה שלאף אחד לא היה אכפת שיש לו מסטיק על החולצה
80
משנת 2008 נוספו לבזוקה עוד 80 בדיחות קרש חדשות. לא הצלחנו לבנות מהן שום דבר
ירח
את הנבואה "עד גיל 21 תגיע לירח" תרגמהרות אדלר ז"ל שעבדה בעלית 66 שנים
בום!
בכל שנה מנופחים כ-61.5 מיליון בלונים מבזוקה. חבל שכולם התפוצצו בסוף
מגוון המוצרים
בזוקה

בזוקה

בזוקה ללא סוכר בטעם בזוקה קלאסי
בזוקה ללא סוכר – בטעם תות- בננה
בזוקה ללא סוכר – בטעם ענבים
היסטוריה
1958
מסטיק בזוקה מתחיל להיות משווק בישראל
1970
מותג בזוקה עובר להיות משווק על ידי חברת עלית
2001
מסטיק בזוקה של עלית הופך ל"מצרך החודש" בארה"ב, לאחר ששם – הופך המסטיק לנדיר
2008
המותג יוצא עם מוצרים חדשים ללא סוכר
2009
הצטרף בזוקה ללא סוכר בטעם ענבים
2010
הושק גם בזוקה ללא סוכר בטעם תות-בננה
2011
החלטנו לקיים את ההבטחה של עד גיל 21 תגיע לירח ויצאנו במבצע בו הפרס הגדול היה: טיסה לירח